Subject: 29 Märjamaa-Koluvere tee ja Koluvere mnt 1 piiride kättenäitamise kutse
From: "Krista Rautsik" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 1 Apr 2026 09:26:34 +0300

Tere

Saadan Teile maamõõtja Lauri Nõukas palvel 29 Märjamaa-Koluvere tee
(50501:001:0012) ja Koluvere mnt 1 (50501:004:0250) katastriüksuste piiride
kättenäitamise kutse. Palun andke kindlasti teada oma osalemisest või
mitteosalemisest.

Täiendavate küsimuste korral võtke ühendust maamõõtjaga:
Lauri Nõukas
Kutse nr 162572
Litsentsi nr 686
Tel: 372 5016157
[email-masked]

Kutse manuses.

 

Lugupidamisega,

Krista Rautsik

Katastritööd

Tel +372 514 7953

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.kirjanurk.ee/> www.kirjanurk.ee